Concentració dels treballadors i treballadores dels Centres Penitenciaris Quatre Camins i Joves

Denunciant manca de personal i exigint tolerància zero a les agressions

CCOO, mantenint el compromís amb els treballadors penitenciaris, més concretament en resposta a la situació en què es troben els companys del Centres Penitenciaris Quatre Camins i Joves, hem instat conjuntament la unitat sindical convocant de manera conjunta una concentració a les portes dels centres penitenciaris de la Roca del Vallès (ctra. del Masnou a Granollers, km. 13,425).

Així, CCOO, UGT, CSIF i CATAC convoquem una concentració, a la qual els assistents duran samarretes blaves, demà dimarts, 9 d’octubre, d’11.00 hores a 15.00 hores, per protestar contra les polítiques que estan duent a terme els equips directius d’aquests dos centres. Els sindicats denuncien manca endèmica de personal i exigeixen tolerància zero a les agressions.

Des de CCOO hem denunciat tots els fets succeïts al Centre Penitenciari Quatre Camins i Joves, especialment aquests darrers mesos. El passat 31 de juliol, CCOO ens vam reunir amb el director general i sotsdirector de centres: aquest pas endavant s’ha de recuperar i hem exigit l’establiment d’un diàleg per tal d’arribar a solucions, tot demanant respecte per als treballadors penitenciaris.

Podeu veure el manifest conjunt a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de octubre de 2018

Agenda:
Dimarts, 9 d’octubre, de 2018
a partir de les 11.00 hores
Davant el Centre Penitenciari Quatre Camins / Joves – ctra. Masnou a Granollers, km. 13,425. La Roca del Vallès