Concentració contra l’acomiadament del secretari general del col·lectiu de TRADE a Bimbo

CCOO denuncia que es tracta d’un cas de repressió sindical i exigeix la seva readmissió immediata

Aquest dimarts, 10 de maig, a partir de les 11 h, hi ha convocada una concentració davant les oficines centrals de Bimbo a Barcelona (carrer de Josep Pla, 2, Torre Litoral B2), per manifestar el rebuig a l’acomiadament del secretari general de la Secció Sindical de CCOO del col·lectiu de treballadors autònoms dependents (TRADE) de Bimbo i per exigir a l’empresa la seva readmissió immediata. Està previst que hi assisteixin els delegats i delegades de CCOO dels diferents centres de treball del grup Bimbo, en solidaritat amb el company acomiadat, a més d’una representació de les federacions d’Agroalimentària i Indústria.

La Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya denuncia que es tracta d’un cas de repressió sindical davant la negativa de CCOO a supeditar-se a les exigències de l’empresa de signar acords que perjudiquen al col·lectiu de treballadors autònoms dependents de Bimbo.

Davant d’aquest escenari, CCOO emprendrà les mesures de pressió oportunes per resoldre aquesta situació i defensar els interessos i la dignitat del conjunt de treballadors i treballadores de Bimbo.