Presentació dels comptes auditats de CCOO corresponents a l’any 2013

Davant la Sindicatura de Comptes

El divendres 19 de setembre de 2014, CCOO de Catalunya ha presentat davant la Sindicatura de Comptes els seus comptes auditats corresponents a l’any 2013. Una delegació del sindicat, encapçalada pel seu secretari general, Joan Carles Gallego, i Jordi Llorens, director de Finances i Serveis, s’ha reunit amb el síndic major, Jaume Amat, per fer-li el lliurament dels comptes.

Un any més, doncs, CCOO de Catalunya fa aquesta actuació per exigir al Govern de la Generalitat el compliment del compromís de transparència pel que fa a la utilització dels recursos públics a les organitzacions sindicals i empresarials.

Feu clic per veure el document ‘Presentació a la Sindicatura de Comptes de Catalunya dels comptes de la CS CONC i entitats vinculades corresponents a l’any 2013, auditats’.

Més informació a l’apartat sobre transparència al web de CCOO de Catalunya: