Propostes de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària davant la reforma del sistema fiscal

CCOO de Catalunya forma part de la Plataforma

La Plataforma per la Fiscalitat Justa, ambiental i solidaria, de la qual formen part CCOO de Catalunya i altres organitzacions socials, sindicals, cíviques, religioses, de consumidors, ecologistes, coalicions i ONG en la defensa d’un sistema tributari coherent amb l’article 31.1 de la Constitució espanyola creu que l’actual reforma del sistema tributari ha de tenir en compte una sèrie d’aspectes.

Feu clic per veure:
– El resum de les propostes de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària davant la reforma del sistema fiscal.
– El document de propostes de la ciutadania davant la recent reforma del sistema fiscal.
– Les declaracions de Xavi Casanovas, portaveu de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària, i Miguel Ángel Mayo, de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària, efectuades a la roda de premsa feta, a Barcelona, el dimarts 18 de març de 2014.