La Federació de Construcció i Fusta de CCOO de Catalunya, MCA-UGT i la patronal de Tarragona signen el manifest ‘Progrés amb la Construcció’, per reactivar el sector

Acte celebrat el 18 de febrer de 2014

Dimarts passat, 18 de febrer, la Federació de Construcció i Fusta de CCOO de Catalunya, MCA-UGT i la patronal del sector de la construcció de Tarragona van signar el manifest ‘Progrés amb la Construcció’, amb l’objectiu de reactivar el sector a través de la rehabilitació, l’obra pública, un pla per donar sortida a l’estoc d’habitatges sense vendre, i la formació.

Durant l’acte va intervenir Alfredo Cabeza Bertoa, secretari general de la Federació de Construcció i Fusta de CCOO de Catalunya, qui va exposar i defensar que la sortida de la crisi passa per la reactivació del sector de la construcció, a través de la inversió pública i una aposta forta per la reforma i rehabilitació del parc d’habitatges, tant d’entorns rurals com urbans.

Així mateix, el professor Pere Segarra i Roca, catedràtic de la Universitat Rovira i Virgili, i president del Col·legi d’Economistes de Tarragona, va explicar els principals punts del manifest i va fer una anàlisi de la situació actual del sector de la construcció i les seves perspectives de futur.

Coincidint amb la presentació del manifest, les organitzacions del sector a Tarragona van inaugurar un centre de formació, en el qual es desenvoluparan els cursos de la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya, situat al barri de Campclar de Tarragona.

Aquest és primer dels actes programats que es realitzaran a totes les províncies Catalunya per donar a conèixer a l’opinió publica, als professionals del sector i a les administracions publiques, l’objectiu conjunt de sindicats i patronal per reactivar el sector de la construcció.

Feu clic per veure el manifest ‘Progrés amb la Construcció’.