Objectius de negociació col·lectiva del 2014

Documents de la Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya

Feu clic per veure els següents documents:
– Els Objectius de la negociació col·lectiva 2014 (Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya).
– El resum dels Objectius de la negociació col·lectiva 2014 (Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya).
– El document El diálogo social y la negociación colectiva en el ámbito internacional, europeo y español (presentant per Eduardo Rojo Torrecilla a la jornada de negociació col·lectiva del 8 de novembre de 2013).
– El document Diálogo social y negociación colectiva (presentant per Eduardo Rojo Torrecilla a la jornada de negociació col·lectiva del 8 de novembre de 2013).