Unitat d’acció de CCOO i UGT

El dimecres 24 de juliol s’ha constituït el comitè d’enllaç d’ambdós sindicats

El dimecres 24 de juliol s’ha constituït el comitè d’enllaç de CCOO i UGT per desenvolupar el protocol d’unitat d’acció que van aprovar els congressos d’ambdós sindicats.

La unitat d’acció sindical té per objectiu trobar marcs de col·laboració en la defensa dels drets laborals i socials dels treballadors i les treballadores davant dels poders econòmics, empresarials i polítics, tot respectant la independència de cada organització.

Per desenvolupar el protocol d’unitat sindical es constituiran grups de treball específics amb l’objectiu de tenir mecanismes per resoldre situacions de bloqueig o conflicte en la negociació col·lectiva i avaluar l’actual model d’eleccions sindicals i fer propostes, especialment en relació amb les microempreses que no tenen cap representació sindical.

Adjuntem còpia de la resolució del X Congrés de CCOO de Catalunya sobre el protocol d’unitat d’acció sindical.