Estudi sobre l’afiliació a CCOO de Catalunya en els inicis del segle XXI

Elaborat pel Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES)

El Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES) de CCOO de Catalunya ha elaborat l’informe “L’afiliació a CCOO de Catalunya en els inicis del segle XXI: altes, baixes i canvis dels perfils de l’afiliació sindical en la primera dècada del segle”.

Aquest estudi analitza els processos d’afiliació i desafiliació sindical a CCOO de Catalunya, en el període que va del 31 desembre de 2001 al 31 de desembre de 2010, a partir de les dades registrades en la base d’afiliació del sindicat, contrastades amb les dades de mercat de treball de l’Enquesta de Població Activa (EPA) de l’INE i amb altres dades econòmiques i laborals, per al mateix període.

Feu clic per veure l’estudi “L’afiliació a CCOO de Catalunya en els inicis del segle XXI: altes, baixes i canvis dels perfils de l’afiliació sindical en la primera dècada del segle”.