Iniciativa popular per convocar una consulta sobre les prioritats de l’acció política del Govern

Presentada per la Plataforma Prou Retallades! al Parlament el dilluns 18 de juny

La Plataforma Prou Retallades! ha presentat al Parlament de Catalunya una iniciativa popular perquè es convoqui una consulta sobre les prioritats de l’acció política del Govern. L’objectiu és recollir 220.000 signatures, un 3% del cens, que és el que fixa la llei per realitzar una consulta.

En la presentació al Parlament, que ha tingut lloc el dilluns 18 de juny, la presidenta, Núria de Gispert, s’ha reunit amb els representants de les organitzacions que componen la Plataforma Prou Retallades!, entre ells els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep Maria Àlvarez.

La pregunta que la Plataforma ha entrat a registre és: “Creu que l’acció del Govern de Catalunya hauria de donar prioritat a les polítiques de salut, educació i serveis socials, per garantir aquests drets bàsics i complir amb l’Estatut?”.

Feu clic per veure:
-les fotografies de la presentació al Parlament, del dilluns 18 de juny
-el vídeo de la presentació al Parlament, amb declaracions de Jordi Bonet, president de la Federació d’Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), del dilluns 18 de juny
-la documentació presentada al Parlament el dilluns 18 de juny