Presentat el manifest contra els pressupostos de la plataforma “Prou retallades!”

Les entitats de la Plataforma “Prou retallades!” han organitzat, el dimarts 19 de juliol, el dia abans de l’aprovació dels pressupostos al Parlament de Catalunya, un seminari sobre les polítiques d’austeritat que està portant a terme el Govern de la Generalitat. També s’ha fet públic un manifest contra les retallades en el pressupost de la Generalitat per al 2011.

L’acte ha tingut lloc a l’IES Verdaguer, situat al Parc de la Ciutadella i enfront de l’edifici del Parlament de Catalunya, i que va ser la seu de l’Institut-Escola de la Generalitat republicana. La fila zero estava formada pels representants de les entitats membres de la plataforma, així com d’altres organitzacions socials.

El seminari ha començat a les 10 hores amb una taula rodona presentada per Àngels Martínez Castells, doctora en Ciències Econòmiques i representant de la Plataforma Prou retallades!, i que comptava com a ponents amb:
-Agustí Colom, professor d’Economia de la UB i expert en polítiques de salut.
-Xavier Bonal, professor de Sociologia de la UAB i expert en polítiques educatives.
-Sebastià Sarasa, professor de Sociologia de la UPF i expert en polítiques socials.

Feu clic per veure:
-el manifest de la Plataforma Prou retallades! (19-7-2011)
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Àngels Martínez, de la Plataforma “Prou retallades!”, efectuades el dimarts 19 de juliol de 2011.