El fòrum de participació a través del web

El Seminari Salvador Seguí obre novament el fòrum de debat, amb el document Unitat en la diversitat: L’aposta de CCOO de Catalunya per la convivència i la igualtat d’oportunitats, on s’aborda la realitat de la immigració a Catalunya i les propostes del sindicat per avançar en una societat que aposti per la convivència, la igualtat d’oportunitats i la cohesió social.

Aquest document està estructurat en cinc parts. En la primera se situa la immigració com una realitat estructural del mercat de treballi de la societat catalana, en la segona s’aborda la realitat de la immigració. En la tercera part es centra en l’actuació del sindicat en matèria d’immigració, en la quarta part es situen les propostes del sindicat de caire general, a l’àmbit laboral i a l’intern del sindicat. Finalment es presenten les conclusions.

Podeu realitzar les vostres aportacions a través de l’espai del web Participa. L’espai estarà obert fins el 30 de setembre de 2011. Amb les conclusions d’aquest procés participatiu, el document passarà als organismes de direcció del sindicat per al seu debat i aprovació, com ja ha succeit en els anteriors debats promoguts pel seminari sobre l’ús social de la llengua catalana en el món del treball i sobre el debat al voltant de la unitat de mercat i del model d’estat.

El Seminari Salvador Seguí  vol ser un espai de participación en la reflexió i el debat per a l’elaboració de propostes que ens permeten aprofundir en el sindicalisme de classe i nacional que representa Comissions Obreres.

Per descarregar el document Unitat en la diversitat en pdf