Presentat el manifest “Prou retallades!”, signat per diferents entitats socials

El divendres 15 d’abril s’ha presentat en roda de premsa el manifest “Prou retallades!”, signat per una trentena d’entitats socials del nostre país. En el manifest es rebutja el desmantellament dels serveis públics, es demana una sortida social a la crisi i es fa una crida a la ciutadania a participar en la manifestació que tindrà lloc a Barcelona el dia 14 de maig.

A la roda de premsa, que ha tingut lloc a les 11 hores a la seu de la CONFAVC, hi han intervingut:
Julio Molina, de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC).
Àngels Martínez, de DEMPEUS per la salut pública.
Pere Farriol, de la Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Ensenyament Secundari de Catalunya (FAPAES).
Víctor Albert, del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC).

També han assistit a la presentació els secretaris generals de CCOO de Catalunya i la UGT, Joan Carles Gallego i Josep M. Àlvarez.

Les entitats signants del manifest inicialment són: AICEC-ADICAE, CAPS, Casals de joves, CCOO de Catalunya, CNJC, CONFAVC, Coordinadora Nacional de Jubilats i Pensionistes de Catalunya, DEMPEUS, FAPAES , FAVB, FETS, L’OCUC, MLP, UCC i UGT de Catalunya, i pel sector cultural, Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), Associació d’Artistes Visuals de Catalunya (AAVC), Associació Col·legial d’Escriptors de Catalunya (ACEC), Associació d’Escenògrafs de Catalunya (Ad’EC), Associació d’Escriptors en Llengua Catalana (AELC), Associació de Fotògrafs Professionals (AFP), Associació de Músics Animadors d’Espectacles Infantils (AMAPEI), Associació de Músics de Jazz i de Música Moderna de Catalunya (AMJM), Associació de Professionals del Circ de Catalunya (APCC), Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APDC), Associació Professional d’Il·lustradors de Catalunya (APIC), Guionistes Associats de Catalunya – Sindicat de Guionistes de Catalunya(GAC-SIGC), SindicART (Organització sindical de l’espectacle de Catalunya).

Consulteu el llistat actualitzat d’entitats signants del manifest “Prou retallades!”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 d’abril de 2011

Feu clic per veure:
-el manifest “Prou retallades!”
-el vídeo amb les declaracions de Julio Molina, de la CONFAVC, i d’Àngels Martínez, de DEMPEUS per la Salut Pública, efectuades durant la roda de premsa del divendres 15 d’abril de 2011.