CCOO dóna suport a la mobilització europea convocada el dijous 24 de març per la CES

CCOO i UGT convoquen una concentració de protesta contra l’aprovació del Pla de Governança Econòmica d’Europa

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya han convocat una concentració el dijous, 24 de març, a les 13 h, davant l’Oficina de la Comissió Europea a Barcelona (passeig de Gràcia, 90) per protestar contra l’aprovació, per part del Consell Europeu, del Pla de governança econòmica de la Unió Europea. Els secretaris generals d’ambdós sindicats, Joan Carles Gallego i Josep M. Àlvarez, acompanyats del secretari general de la CGT de Rhône-Alps, Bruno Bouvier, lliuraran a Manel Camós, director de l’Oficina, la declaració conjunta que han elaborat les dues organitzacions.

Aquesta acció s’emmarca en la setmana de mobilitzacions convocada per la CES, sota el lema “L’Europa liberal ens porta a l’era preindustrial”, amb motiu de la celebració de la cimera de primavera del Consell Europeu, dijous 24 i divendres 25 de març.

CCOO i UGT consideren que ni el Pacte per l’euro ni el Pla de governança econòmica no ajuden al creixement econòmic ni a la creació d’ocupació. Els ajustos pressupostaris i la pressió a la baixa dels salaris incidiran negativament en la demanda interna europea, retardant la recuperació del creixement i l’ocupació.

Feu clic per veure:
-la declaració conjunta de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya sobre el pla de governança econòmica d’Europa
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a la concentració conjunta a Barcelona el dijous 24 de març de 2011
-la galeria de fotos del dijous 24 de març de 2011