La ITSS dona la raó a CCOO en la denúncia pels incompliments de l’ETT Rural Agrícola Natasha

La Inspecció de Treball (ITSS) dona la raó a CCOO de Lleida en la denúncia que va fer el sindicat contra l’ETT Rural Agrícola Natasha per diverses raons.

Aquesta ETT, que proporcionava treballadors a un magatzem d’envasat de fruita, no complia un seguit de condicions que CCOO va denunciar i que la Inspecció ha reconegut.

CCOO de Lleida va denunciar, en primer lloc, que a l’empresa es feia un excés de jornada; en segon lloc, el sindicat va denunciar que als treballadors se’ls pagava un salari inferior a l’SMI vigent, i, finalment, que l’ETT s’endarreria en el pagament dels salaris i en el lliurament de les nòmines.

La ITSS va comprovar la veracitat de la denúncia i ha imposat les sancions corresponents a l’ETT, a més d’ordenar-li que solucioni les diferents irregularitats denunciades.

CCOO celebra la decisió de la Inspecció de Treball que dona la raó al sindicat i recorda que la tasca sindical és important per millorar la situació laboral de molts treballadors i treballadores.