CCOO de Lleida treballa per millorar la seguretat i la salut a la feina

El 31 de maig, a la seu de CCOO de Lleida, va tenir lloc una jornada de salut laboral, organitzada per la Federació d’Indústria i oberta a tots els delegats i delegades d’altres sectors del sindicat que hi estiguessin interessats.

Durant la jornada es va parlar de la diferència entre estrès tèrmic i incomoditat tèrmica; de com han de ser les condicions ambientals segons allò que diu el Reial decret 486/97; també de les mesures tècniques i organitzatives, i, finalment, de les propostes del sindicat per afavorir les millors condicions de seguretat i salut als llocs de treball.

La trentena de delegades i delegats que hi van assistir van participar activament en el debat que es va establir durat la jornada exposant els casos de les seves empreses i esbrinant entre tots quines són les millors solucions.

Olympus Digital Camera