CCOO de Lleida reivindica la corresponsabilitat per posar fi a la violència masclista

El 7 de juny va tenir lloc a la seu del sindicat una jornada per parlar de les portes violetes i de la violència masclista a la feina, a iniciativa de les secretaries de les Dones de CCOO de Lleida i de CCOO de Catalunya.

La jornada va començar amb l’explicació de què és la iniciativa sindical de les portes violetes com a lloc de refugi de dones que vegin amenaçada la seva integritat física o psíquica davant de la violència masclista; com cal rebre aquestes dones i quina ha de ser l’actitud de la persona receptora. Després es va parlar de la violència masclista a la feina, i de quins són els drets i els deures de les persones treballadores.

A mitja jornada les delegades i delegats assistents es van concentrar a les portes del sindicat per fer un minut de silenci per l’última víctima de la violència masclista a Catalunya.

Per acabar, tots els assistents a la jornada van jugar al CCOOPoly, joc que tot imitant el format i les regles del famós Monopoly, proposa la corresponsabilitat com a element troncal per a l’eliminació de la violència masclista.

Olympus Digital Camera