CCOO de Lleida continua la commemoració del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

CCOO de Lleida continuarà la commemoració del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball amb una jornada sindical, el dia 16 de maig.

La jornada començarà amb l’exposició de les dades de sinistralitat a les comarques de Lleida, a càrrec de Cristina Pena, responsable de Salut Laboral de CCOO de Lleida. A continuació, Elena Juanola, directora de l’Institut de Seguretat i Salut Laboral del Departament de Treball ens parlarà de “La implicació dels riscos psicosocials en l’Estratègia Catalana de Seguretat i Salut Laboral”. Per acabar, Ignasi Peguero, tècnic de Projectes de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, exposarà el Projecte ODS i ens parlarà de la importància de l’ODS 8 sobre el treball digne.

El lema del 28 d’Abril d’enguany és “No és absentismes: és manca de prevenció!” i posa l’èmfasi en les deficiències de prevenció que hi ha a les empreses.

Us hi esperem!

Dia: dijous, 16 de maig de 2024