Treballes a la indústria química i no t’han aplicat l’actualització salarial del 10,3 %?

Vine a CCOO i t’ajudarem a reclamar-ho!

Si treballes al sector de la química i la teva empresa no t’ha aplicat l’increment del 10,3 % que estableix la clàusula de garantia salarial del Conveni general de la indústria química, vine a CCOO i t’ajudarem a fer la reclamació perquè l’empresa et faci efectiu aquest increment.

La sentència de l’Audiència Nacional ens ha donat la raó i diu que la clàusula és clara, que no fa diferències per la data d’incorporació a l’empresa, per tant, l’increment del 10,3 % s’ha d’aplicar íntegrament a totes les persones que treballen a la indústria química i no es pot absorbir ni compensar.

Demana cita al nostre servei d’assessorament:

• Telèfon: 933 100 000
  • Horari: de dilluns a divendres de 9 a 19.00 h
  • Web: ccoo.cat/contacta

Et recordem que aquest servei és gratuït per a les persones afiliades. Si encara no estàs afiliat o afiliada al sindicat, et convidem a fer-ho i a sumar esforços per defensar els drets i millorar les condicions laborals de les persones treballadores

Reclamacio Increment Quimica
Sentencia Increment Quimica