La plantilla d’EMMSA es mobilitza contra l’ERO

CCOO exigeix a l’empresa una solució negociada que garanteixi el futur de la planta i dels llocs de treball

Aquest divendres, 10 d’abril, els treballadors i treballadores de l’empresa EMMSA, de Barcelona, fan una jornada de mobilització i protesta en defensa dels seus llocs de treball i per deixar clar el seu rebuig a l’ERO d’acomiadament col•lectiu que ha plantejat la direcció de l’empresa. Coincidint amb la reunió convocada demà entre empresa i representació sindical, els treballadors i treballadores es concentraran a partir de les 10 h davant les oficines de l’empresa (c. de Torre i Amat, 7-11), i un cop finalitzi la reunió aniran en manifestació fins a la plaça de Catalunya per denunciar la situació que estan patint, ja que l’empresa està en preconcurs de creditors i des del mes de gener estan sense cobrar i pràcticament sense feina.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna total suport als treballadors i treballadores d’EMMSA i exigeix a la direcció de l’empresa que abandoni la postura d’indefinició que ha mantingut fins al moment i s’assegui a negociar amb la voluntat de trobar una solució que aclareixi el futur de l’empresa i garanteixi l’ocupació.