Dimarts, 23 de juliol, concentració contra l’ERO de Leventon davant del Parlament de Catalunya

El Comitè d’Empresa de Leventon ha convocat una concentració demà dimarts, 23 de juliol, de 10 h a 12 h, davant del Parlament de Catalunya, en defensa dels llocs de treball i contra l’ERO que ha presentat l’empresa per acomiadar 121 de les 129 persones que treballen a la planta de Sant Esteve ses Rovires.

Aquesta concentració es fa coincidint amb la reunió que mantindran, a les 10.30 h, el comitè d’empresa i CCOO d’Indústria amb representants de diferents grups parlamentaris per exposar-los la situació i demanar-los el suport institucional per intercedir davant de l’empresa perquè faci marxa enrere en la seva decisió. També hi ha prevista, a continuació, una reunió amb els alcaldes de Sant Esteve ses Rovires i d’altres poblacions de la zona, per demanar-los també suport per instar l’empresa a negociar un pla industrial de futur que permeti garantir la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball.

Leventon és una empresa molt arrelada a la comarca del Baix Llobregat, amb més de 40 anys d’activitat, que es dedica al desenvolupament, la producció i la comercialització de material hospitalari per al grup Werfen i que té com a principals accionistes la família Rubiralta.