Concentració dels treballadors de General Cable davant el Parlament contra l’ERO

Aquest dimarts, 30 de juny, els treballadors i treballadores de General Cable de les plantes de Manlleu, Abrera, Montcada i Reixac i Barcelona es concentraran, a partir de les 12 hores, davant del Parlament de Catalunya per manifestar el seu rebuig a l’ERO presentat per la companyia per acomiadar 289 persones i per instar l’Administració catalana a intercedir davant de l’empresa en defensa dels llocs de treball. CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a la concentració i acompanyarà els treballadors en aquesta mobilització.

Paral·lelament a la concentració, una representació dels comitès es reunirà amb els diferents grups parlamentaris per exposar-los la seva situació i demanar-los el seu suport en defensa de l’ocupació i del projecte industrial de les plantes catalanes de General Cable.

CCOO d’Indústria considera que aquest expedient no està justificat i recorda que la plantilla ja ha assumit un important esforç en els darrers anys, per això exigeix a General Cable la retirada de l’ERO.