CCOO recorda a les empreses que instal·len telefonia per a Movistar que només hi haurà acord quan es reguli la cadena de subcontractació

CCOO d’Indústria informa que es manté la vaga convocada a les empreses que instal·len telefonia per a Movistar els dies 22, 23, 29 i 30 d’abril per posar fi a la precarietat i fa una crida als treballadors i treballadores del sector a continuar secundant la vaga com fins ara. CCOO vol aclarir aquest fet perquè, per reventar el conflicte, la patronal ha fet circular un document que insisteix a anomenar acord, que en realitat no és més que una bateria de propostes de l’empresa que CCOO ja va rebutjar en el seu moment. CCOO recorda que només signarà un acord que comprometi a les empreses del sector a regular l’excessiva subcontractació, una qüestió que és prioritària per al nostre sindicat, però que les empreses subcontractades per Telefónica es neguen a abordar.

Nota estatal