CCOO d’Indústria i la Federació Agroalimentària preparen una jornada contra la violència de gènere

En el marc dels actes amb motiu del Dia Mundial contra la Violència de Gènere, CCOO d’Indústria de Catalunya i la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya han organitzat una jornada per conscienciar i donar eines sindicals contra aquesta xacra.

La jornada tindrà lloc aquest dijous, 3 de desembre, a partir de les 10 hores, i seguirà el programa següent:

• Ponència de Montserrat Vilà, presidenta de la Plataforma Unitària contra la Violència de Gènere.
• Presentació del “Protocol d’assetjament sexual i per raó de sexe” de la Generalitat, en l’elaboració del qual ha participat CCOO, a càrrec de Neus Moreno, de la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya.
• Ponència sobre la introducció en la negociació col·lectiva sobre propostes i protocols d’aquest àmbit, a càrrec d’Isabel García, responsable de la Dona de CCOO d’Indústria de Catalunya.
• Presentació del SIAD (Servei d’Informació i Assessorament a les Dones en l’àmbit laboral), a càrrec de Teresa Vidal, responsable de la Dona de la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya.