CCOO d’Indústria engega una ronda d’assemblees al territori per preparar les plataformes dels convenis del metall

En el marc del procés participatiu i de consulta que ha iniciat CCOO d’Indústria de Catalunya per preparar les plataformes reivindicatives dels convenis del metall de Barcelona, Tarragona i Girona, aquesta setmana ha engegat una ronda d’assemblees de delegats i delegades de les empreses dels sectors metal·lúrgics a les diferents comarques.

Calendari previst d’assemblees:
– 18 de novembre: OSONA
– 19 de novembre: BAIX LLOBREGAT
– 23 de novembre: ALT PENEDÈS, ANOIA, GARRAF
– 24 de novembre: VALLÈS ORIENTAL – MARESME
– 25 de novembre: GIRONA
– 26 de novembre: VALLÈS OCCIDENTAL
– 27 de novembre: TARRAGONA
– 30 de novembre: BARCELONÈS
– 2 de desembre: BAGES-BERGUEDÀ

Amb el debat que es generi en aquestes assemblees i els resultats de l’enquesta del metall que es va fer arribar al conjunt de l’afiliació i dels delegats i delegades dels sectors del metall i que es va tancar aquest diumenge, CCOO d’Indústria elaborarà la plataforma reivindicativa dels tres convenis provincials que estan en negociació, amb l’objectiu que siguin el més homogènies possibles.

La idea és tenir les plataformes sindicals consensuades amb UGT, per tenir més força en la negociació, a principis del mes que ve, per poder presentar-les a les patronals respectives a mitjan desembre.