CCOO d’Indústria organitza unes jornades monogràfiques sobre salut laboral al territori

Durant els mesos de juny i juliol, CCOO d’Indústria de Catalunya organitza unes jornades de salut laboral al conjunt del territori sobre el paper de les mútues i l’ICAM en el seguiment de les malalties comunes i professionals. Aquestes jornades estan pensades per donar eines a les seccions sindicals i als delegats de prevenció per poder resoldre els problemes que es donen a les empreses en relació amb aquest tema.

Igual que es va fer en el Consell de Seccions Sindicals d’Indústria i Agroalimentària, està previst que després de la presentació del tema en plenari, els assistents es divideixin en diferents grups de treball per debatre les propostes sindicals en qüestió de la gestió de les mútues sobre les baixes per contingències comunes, els accidents de treball i les malalties professionals, la prestació econòmica per risc de l’embaràs, el seguiment i la intervenció de l’ICAM en les baixes i propostes d’altes. Les conclusions de cada grup es presentaran al final al ple de l’assemblea.

CALENDARI DE LES JORNADES
• 10 de juny: Tarragona