Manifestació de la plantilla de Valeo fins a l’Ajuntament de Mollet del Vallès

Aquest dimarts, 8 de setembre, els treballadors i treballadores de Valeo Climatización es manifestaran des de les instal·lacions de la fàbrica (carrer de Can Fenosa s/n, polígon industrial 2, de Martorelles) fins a l’Ajuntament de Mollet del Vallès (plaça Major, 1), on tenen previst entregar un manifest a les autoritats del consistori. En aquest manifest denuncien la situació de la planta i demanen el suport de l’Administració per evitar el tancament de la planta vallesana i la deslocalització de la producció a Saragossa. CCOO d’Indústria els dóna suport i els acompanyarà en aquesta nova mobilització.

La manifestació començarà a les 11 hores, a les portes de Valeo, i seguirà pel polígon industrial fins a arribar al pont que creua cap a Mollet, on recorreran diversos carrers fins a arribar a l’Ajuntament, on la plantilla es concentrarà durant una estona. Un cop els hagin rebut al consistori, desfaran el camí per tornar a la fàbrica.

Recorregut de la manifestació: carrer de Can Fenosa, carrer de Sant Martí, carrer de la Carrerada, pont, carrer de Can Flequer, avinguda de les Teixidores, avinguda de les Rabassaires, carrer de les Puntaires, plaça de Sant Vicenç, carrer de Roger de Llúria, avinguda de Jaume I, avinguda de Burgos i plaça Major.

Està previst que divendres, 11 de setembre, participin també en la concentració de l’avinguda Meridiana per reclamar el dret de viure i treballar a Catalunya.

El comitè d’empresa de Valeo ha obert un compte per tal que les persones que vulguin solidaritzar-se amb la plantilla, puguin fer la seva aportació a la caixa de resistència dels treballadors i treballadores, que estan en vaga indefinida des de finals de juliol. El compte és ES38 2100 0357500200207769 (La Caixa).