COMUNICAT 7. Conveni d’òptiques de Barcelona

Decepcionant la postura patronal, retrocedint en propostes que va realitzar en la reunió anterior

El passat dia 25/06/24 vam realitzar la 7a reunió del conveni col·lectiu. En aquesta reunió la patronal havia de portar la confirmació de les propostes que va fer en la reunió anterior sobre els increments salarials.

Doncs bé, no només no va portar la seva confirmació i resposta a les nostres propostes econòmiques, sinó que, a més, es va desdir de les propostes que van realitzar en matèria econòmica, dient que retiren la proposta de retroactivitat de la revisió salarial i divagant sobre la resta de propostes que enteníem tancades.

Davant d’aquesta situació incomprensible, amb propostes per sota dels acords de l’AENC, encara que per activa i per passiva els hem dit que no signarem cap acord per sota de l’AENC:

• 3 % per a cadascun dels anys.
  • Clàusula de revisió d’un 1 % retroactiva

La patronal insisteix en el seu immobilisme incomprensible. En aquest sentit, els hem demanat que durant els propers dies reflexionin sobre les nostres propostes i que, en cas que no en modifiquin la seva postura, iniciarem un procés d’assemblees a les empreses amb l’objectiu final de mobilitzar el sector.