COMUNICAT 6. Conveni del metall de Lleida

Sense avenços en la mediació del TLC. La patronal manté la seva postura inamovible

Avui hem realitzat la mediació al TLC del conveni siderometal·lúrgic de Lleida.

Durant l’acte de mediació, la patronal ha mantingut la seva postura inamovible pel que fa a les propostes sindicals. Davant la insistència dels sindicats perquè fes propostes que permetin reobrir la taula de negociació, ha respost amb un no rotund, insistint que el TLC no és el lloc idoni per avançar en les negociacions i que està oberta afer propostes a la seu de la FEMEL per intentar reobrir la taula de negociació.

En aquest sentit, les centrals sindicals hem decidit reobrir la mesa de negociació el mes de setembre, deixant clar que si en aquesta reunió no hi ha avenços en les propostes patronals en relació amb la plataforma sindical, mobilitzarem el sector.

CCOO hem deixat clar que el sector està mobilitzat i a l’espera dels esdeveniments de la reunió del proper 4 de setembre.

Implica’t i participa per un conveni digne!