Òrgans de direcció

Isabel Gutiérrez Muela

Secretària general

Biografia personal

Nascuda a Vilanova i la Geltrú al 1967, va cursar COU a l’Institut Manel Cabanyes. Va ser elegida delegada a l’empresa Distop/Condis l’any 1993. És afiliada a CCOO des de l’any 1991. Va iniciar la seva tasca sindical l’any 1993 com a membre del comitè d’empresa i delegada de prevenció i, posteriorment, com a membre de la Federació de Comerç de Catalunya de l’any 1997 al 1999 a l’àrea d’Acció Sindical de la FECOHT. Al 2001 va assumir la responsabilitat de Formació i Eleccions Sindicals de la Unió Comarcal del Garraf i responsable d’Acció Sindical a TRADE. Al 2014 va fer tasques d’assessorament i eleccions sindicals al Sindicat Intercomarcal del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf. En aquesta unió intercomarcal, al 2017, assumeix la secretaria general del Sindicat Intercomarcal de Construcció i Serveis. El 2021 és escollida secretària general de la Federació de Construcció i Serveis de Catalunya, que posteriorment s’anomenarà Federació de l’Hàbitat.

Carlos Del Barrio Quesada 2024
Carlos del Barrio Quesada

Secretari d’Acció Sindical

Biografia personal

Nascut a Barcelona l’any 1984, va obtenir el grau en Relacions Laborals a la Universitat Oberta de Catalunya l’any 2017. Actualment està cursant el grau en Dret a la mateixa universitat. També té el postgrau en Mediació com a Solució de Conflictes, cursat a la Universitat de Girona. Va ser membre del Departament de Salut Laboral de la Federació de Construcció i Fusta, on, posteriorment, va ser el responsable d’Assessorament. De l’any 2017 al 2021 va ser secretari de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat a la Comissió Executiva de CCOO de Catalunya. Actualment, és secretari d’Acció Sindical de la Federació d’Hàbitat de CCOO de Catalunya.

Fany Galeas Sanchez 2024
Fany Raquel Galeas Sánchez

Secretària de la Dona i Treballadores de la llar

Biografia personal

Neix a Hondures l’any 1991, on va estudiar batxillerat en Administració d’Empreses. Va ser escollida responsable de l’Àmbit de Treballadores de la Llar de la Federació d’Hàbitat, el 17 de setembre del 2020. Des del 2021, és secretària de les Dones i de Polítiques d’Igualtat i forma part de la Comissió Executiva de la Federació d’Hàbitat.

Està vinculada a diverses associacions de dones d’origen migrant, com Mujeres Pa’lante, Mujeres Unidas Entre Tierras, CITE-CCOO i al Grup d’Acció per a la Ratificació del Conveni 189 de l’Organització Internacional del Treball (OIT).

Sergio Moran Sepulveda 2024
Sergio Morán Sepúlveda

Secretari de Salut Laboral i Medi Ambient

Monica Penas Pineiro 2024
Mónica Penas Piñeiro

Secretaria d’Assessorament, TLC i ITSS

Biografia personal

Nascuda a Barcelona l’any 1974, ha cursat el grau de Relacions Laborals, (dos cursos). Va ser membre del comitè de CESPA des del 2011. Posteriorment va ser responsable d’Igualtat des del 2012 fins al 2016, i des del 2016 fins a l’actualitat és responsable d’Assessorament Col·lectiu, Inspecció i TLC. Col·labora amb Feminisme i la PAICAM.

David Ruiz Mateos 2024
David Ruiz Mateos

Secretari d’Organització i Recursos

Biografia personal

Nascut a Sabadell l’any 1977, es va graduar en Relacions Laborals a la UOC com a tècnic superior en Prevenció de Riscos Laborals i Enginyer Tècnic d’Electrònica Industrial (UPC). Els seus inicis al sindicat van ser al Sector de Construcció i Fusta del Vallès Occidental com a visitador d’obres i delegat territorial per CCOO. Els anys 2009 al 2017 va exercir les funcions de secretari general del Sindicat Intercomarcal de Construcció i Fusta del Bages-Berguedà. Amb la fusió de la Federació de Construcció i Fusta i la de Serveis Privats s’incorpora a la federació. Posteriorment, dels anys 2017 al 2021, va exercir com a secretari de Negociació Col·lectiva, i al 2021, com a secretari d’Organització i Recursos. Col·labora en la militància política.

Carles Sala Cabanero 2024
Carles Sala Cabañero

Secretari de Comunicació, Eleccions Sindicals i Afiliació

Biografia personal

Nascut a Sabadell l’any 1985, va cursar el grau de Relacions Laborals. Des dels setze anys va fer treballs de lampisteria a l’empresa familiar. També va treballar a les arts gràfiques durant set anys. L’any 2013 va exercir de responsable d’Organització del Sindicat Comarcal de Construcció i Fusta del Vallès Occidental; l’any 2017, de secretari general del Sindicat Intercomarcal de Construcció i Serveis del Vallès Occidental – Catalunya Central, i al 2021, de secretari d’Eleccions Sindicals, Afiliació i Comunicació de la Federació de l’Hàbitat de Catalunya. Des dels disset anys, està organitzat políticament i socialment en moviments d’esquerres.

Jose Antonio Valverde 2024
José Antonio Valverde Vicente

Secretari de Negociació Col·lectiva

Biografia personal

Nascut a Barcelona l’any 1965, va cursar els estudi d’EGB. L’any 1999 va ser elegit delegat a FCC de l’Hospitalet de Llobregat. Des de l’any 2006 fins al 2016 va exercir de responsable de Subcontractes Municipals a la Unió Local de CCOO de l’Hospitalet de Llobregat, des d’on va passar a la Federació d’Hàbitat. Actualment ocupa la responsabilitat de Negociació Col·lectiva.

Comitè Federal

• ARZA CROS, NURIA
  • CABALLERO FRESNEDA, FCO. JOSE
  • CASAS RODRIGUEZ, CARLOS
  • DEL BARRIO QUESADA, CARLOS
  • GALEAS SANCHEZ, FANY RAQUEL
  • GONZALEZ CRUZ, JESUS
  • GONZALEZ GUIRADO, GERMAN
  • GUTIERREZ MUELA, ISABEL
  • MORAN SEPULVEDA, SERGIO
  • PENAS PIÑEIRO, MONICA
  • RAMOS VILCHEZ, PILAR
  • RUEDA PEREZ, DAVID
  • RUIZ MATEOS, DAVID
  • SALA CABAÑERO, CARLES
  • VALVERDE VICENTE, JOSE ANT.

Consell

• ALEJO MORENO, ALEX
  • ARROYO MARTINEZ, JOAQUINA
  • ARZA CROS, NURIA
  • BAENA MESTRE, CRISTINA
  • BRAVO GALLEGO, LUIS FCO.
  • CABALLERO FRESNEDA, FCO. JOSE
  • MARIN RODRIGO, PEDRO
  • MARTIN CABRERA, YOLANDA
  • MARTINEZ SANCHEZ, Mª LORENZA
  • MORALES MARTINEZ, KOILA L.
  • MORAN SEPULVEDA, SERGIO
  • TORRES MARTOS, MONTSERRAT
  • TOVAR CABALLERO, Mª DOLORES
  • VALLE PIZARRO, MARIA ISABEL
  • VALVERDE VICENTE, JOSE ANT.
  • YAÑEZ ALVAREZ, JOSE JAVIER
  • ZAURIN GARCIA, FERNANDO