Cicle de diàlegs de CCOO de l’Hàbitat: del dany a la salut a la millora de la prevenció de riscos laborals

La Federació de l’Hàbitat de CCOO de Catalunya ha organitzat durant els mesos de juny i juliol de 2024 un cicle de diàlegs per sensibilitzar i impulsar una actuació sindical orientada a la millora de l’activitat preventiva a les empreses actuant sobre la identificació i l’avaluació de riscos i sobre les mesures preventives i de protecció.

Aquesta activitat servirà per posar en comú experiències, informació i estratègies per abordar els danys a la salut d’origen laboral i formar els nostres delegats i delegades per impulsar la millora de la prevenció de riscos laborals a través de la investigació de les causes dels accidents de treball i les malalties professionals.

Abordarem també la perspectiva de gènere, els procediments d’actuació a les pimes i les competències de les mútues en relació amb les contingències professionals.

D’aquesta manera contribuirem a l’impuls de les accions acordades en el marc de l’Estratègia Catalana de Seguretat i Salut en el Treball 2021-26 per a sensibilitzar els nostres delegats i delegades sobre la importància de la prevenció de riscos laborals i de fomentar la cultura preventiva a les empreses.

• 11/06/2024, local de CCOO de Girona (C/ Miquel Blay, 1)
  • 14/06/2024, local de CCOO de Terrassa (C/ Unió, 23)
  • 25/06/2024, local de CCOO de Barcelona (Via Laietana, 16)
  • 2/07/2024, local de CCOO de Cornellà de Llobregat (Ctra. d’Esplugues, 68)