Consells consultius comarcals de la gent gran

BONES NOTÍCIES PER LA GENT GRAN: per fi donen fruit els esforços de CCOO Pensionistes comarques gironines per donar sortida a les necessitats del nostre col·lectiu.

Primera trobada de la Comissió permanent de relacions entre el Consell Intercomarcal de la Gent Gran i la Generalitat de Catalunya, a la vegueria de Girona.
L’objectiu de la Comissió és dinamitzar la interlocució entre la Generalitat i els consells consultius de la gent gran, així com per aglutinar i vehicular les seves necessitats.
La reunió de la Comissió permanent del 19 d’abril de 2024, ha estat encapçalada per la delegada del Govern a Girona, Sra. Laia Cañigueral i hi han participat les direccions dels serveis territorials de Drets Socials, Interior, Territori, Salut, Cultura, Administració Local, i la representació territorial de l’Esport, així com representants dels consells consultius de la gent gran de l’Alt Empordà, el Baix Empordà, la Garrotxa, el Gironès, el Pla de l’Estany i la Selva.
Només resta per dir, que tenim representació com a Pensionistes de CCOO en els diferents consells consultius. En aquesta primera trobada de la Comissió Permanent també hi ha participat el nostre company Jordi Preses.