Preparació d’oposicions per als grups d’Auxiliar Administratiu de l’Estat i Administratiu de l’Estat

Començarem la formació per a la preparació d’oposicions per als grups d’Auxiliar Administratiu de l’Estat i Administratiu de l’Estat.

Totes aquelles persones interessades han de remetre el full de domiciliació que adjuntem emplenat. Fins que no comenci el curs i pugueu comprovar que respon a les vostres expectatives no realitzarem cap cobrament. Habitualment us donem una setmana perquè prengueu la decisió.

Explicació del curs:

En referència a la convocatòria, comentar-vos que en els Cossos Generals de l’Administració de l’Estat les places surten habitualment cada any. Són places el destí de les quals es troba en els òrgans centrals i territorials de l’Administració Central de l’Estat, podent estar situats en qualsevol comunitat autònoma. Una vegada que se superen les proves selectives l’aspirant ha de triar entre els destins que s’ofereixen, i aquesta elecció es fa per ordre de puntuació, per la qual cosa et pots trobar que la localització de les places ofertes no és la que més t’agradaria. En cap cas es coneixen les places ofertes fins al moment de l’elecció d’aquestes.

En referència al procés, s’acaba d’obrir el termini d’inscripció en la convocatòria i és fins al 8 d’agost (us adjuntem tota la informació). S’han unit les places de la OPE 2023 amb la del 2024, per la qual cosa el nombre de places són molt elevades. A partir d’ara han de publicar les llistes provisionals d’admesos, obrir període de recurs, publicar les llistes definitives d’admesos, publicar el tribunal i posar la data a l’examen. Nosaltres us anem informant de tots aquests passos, i ajudant-vos en la mesura de les nostres possibilitats, en tot el que necessiteu. L’examen serà, gairebé amb tota seguretat, el 14 de desembre 2024.

Es convoca simultàniament l’examen d’Administratiu i Auxiliar administratiu pel que no es pot optar a totes dues places, heu de triar una de les dues.

La inscripció l’heu de fer cadascun de vosaltres/as, és un tràmit personal per al qual es necessita el certificat digital. Les taxes a pagar no estan incloses en el preu del curs.

La formació es desenvoluparà exclusivament en línia, no hi ha classes virtuals. Només en la part informàtica i els psicotècnics (auxiliar administratiu) incloem alguna sessió a fi d’aclarir dubtes, ja que aquests continguts poden resultar una mica més complexos.

En funció de la data de l’examen i la dificultat dels temes establim una planificació, segons la qual anem penjant el temari (tema, test, supòsits pràctics, activitats…) de la plataforma perquè es tingui accés a aquests. El material es va proporcionant de manera progressiva.

Al final de cada bloc es pengen test per a resoldre de manera interactiva, la qual cosa permet que facis test totes les vegades que vulguis, canviant les preguntes. Això proporciona una forma eficaç, a base d’error i encert, d’anar memoritzant la informació.

Cada tema disposarà d’un docent i un tutor. El tutor resoldrà tots els dubtes que sorgeixin en relació al funcionament de la plataforma, solucionant qualsevol incidència i imprevist. El docent és responsable de dissenyar les activitats, portar un seguiment del desenvolupament dels continguts i resoldre qualsevol dubte en referència als mateixos que es plantegi en el fòrum (cada tema té un fòrum).

L’horari és obert, la plataforma funciona les 24 hores. La resposta als dubtes plantejats es resoldrà de manera en el menor temps possible.

El curs té una durada determinada, fins al mes de novembre inclòs. Tenim poc temps per a veure tot el temari, el ritme serà ràpid i a l’agost hi haurà formació.

Quan s’han vist tots els temes el curs ha finalitzat, i ja no es realitza cap cobrament més. La plataforma continua oberta fins a l’examen per si us queda algun dubte pendent i perquè us aneu descarregant el temari amb tranquil·litat.

Us podeu donar d’alta i de baixa quan consideris oportú, sempre avisant abans de la finalització del corresponent mes. Una vegada que es gestiona la baixa ja no teniu accés a la plataforma.

Les inscripcions que s’adjunten a aquesta notícia s’han d’omplir i enviar a aquest correu: [email protected]

Documentació associada:

Enllaç relacionat: