Preparació d’oposicions al cos administratiu de la seguretat social torn lliure

Inscripció fins al 26 de juny (places limitades)

Inici de la preparació l’1 de juliol

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO, en col·laboració amb la Fundació 1r de maig, posa en marxa un nou curs de preparació per a les Oposicions del Cos Administratiu de l’Administració de la Seguretat Social, torn lliure.

CONVOCATÒRIA: 2.500 places d’Administratius de la Seguretat Social. Període d’instàncies fins al 3 de juliol. Enllaç a la convocatòria. Llocs administratius.

• Temari: Bloc I 23 temes (temari general)
  • Bloc II 13 temes (temari específic Seguretat Social) Requisits: Batxillerat Superior, BUP, FP II, Batxillerat, LOGSE o equivalent Examen: Primer exercici: test preguntes alternatives
  • Segon exercici: supòsit pràctic relacionat amb la matèria de la Seguretat Social.

Metodologia en línia

• Classes presencials en format virtual 1 dia per setmana, amb una durada de 2 hores, segons la planificació establerta
  • Accés a les classes gravades
  • Aula virtual. Els alumnes/as tindran accés a la nostra “Plataforma Virtual” on disposaran de material didàctic: temes, esquemes i test, a més de, eines de comunicació amb el personal docent, tutors i companys, a través dels fòrums de comunicació. El personal docent realitzarà el seguiment personalitzat de tasques, dubtes, activitats. L’accés al material didàctic serà progressiu, segons un calendari previ.
  • Assessorament sindical des de l’inici al final del procés (exclusiu per a l’afiliació)
  • Els materials són gratuïts, no és necessari la compra de cap manual

Cost del curs

• Persones afiliades a CCOO: 50 € al mes