Concurs de dibuix infantil

Escollim la Postal de   felicitació de la Federació de Serveis a la Ciutadania

S’aproximen les festes d’hivern i a la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO volem com cada any una postal nadalenca original i pròpia feta pels més petits.

El tema d’aquest concurs serà: Professions. Què vols ser de gran? Els més petits no volen esperar a fer-se grans i les seves inquietuds els porta a imaginar que voldran ser de grans. A més, segur que els fills i filles de l’afiliació de Comissions Obreres sovint hauran sentit a parlar a casa de la importància de tindre un bon treball.

Així doncs, us animen que participeu en la novena edició del concurs de dibuix infantil per a fer la felicitació que la federació vol adreçar a la seva afiliació en aquestes festes, el premi per cadascuna de les dues categories (fins als 6 anys i de 7 als 12 anys) és un xec de 100 € en material escolar. El termini de presentació comença el dia 21 de novembre i finalitza el pròxim 8 de desembre de 2023. Llegiu les condicions detingudament a les bases del concurs.

Bases del concurs

1.- Objecte
Escollir el dibuix que serà la imatge de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya per a felicitar les festes a la seva afiliació, i altres contactes relacionats amb la seva activitat.
2.- Tema
Professions: Què vols ser de gran?
3.- Participants
Nenes i nens amb qualsevol classe de vincle familiar amb les persones afiliades de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya, d’edat no superior als 12 anys.
Només s’admetrà un sol dibuix per nen/a.
4.- Categories
Fins als 6 anys
De 7 fins als 12 anys
5.- Característiques del dibuix i el vídeo
Els dibuixos han de tenir una dimensió de 210×297 mm (DIN A4), i es poden fer servir qualsevol suport i material. A la part darrera del dibuix s’ha de fer constar el nom i cognoms, l’edat, adreça completa i telèfon de contacte. Així també el nom de la persona afiliada i el DNI.
6.- Entrega i terminis
Els dibuixos es poden enviar per correu postal  a la Secretaria de Comunicació de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16 planta 7, de 08003       Barcelona.
També es podran presentar els treballs en format digital a l’adreça electrònica [email protected]
Els guanyadors del concurs s’anunciaran en aquesta web el dia 14 de desembre.
7.- Jurat
Format per sindicalistes de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya, i respectant-se els criteris de paritat de gènere establerts a les normes d’igualtat vigents.
8.- Premis
Un premi per cadascuna de les dues categories,  valorat en 100 € de material escolar.
9.- Drets
Tots els treballs originals presentats quedaran en propietat de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya, que podrà fer una publicació genèrica d’aquests.
En el supòsit que els dibuixos guardonats hagin estat presentats en format digital, s’haurà de facilitar l’original.
Els dibuixos premiats seran els que s’editaran com a postal de felicitació per part de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya.
10.- Tractament de les dades personals
Les dades personals facilitades es destinaran únicament a la finalitat de la participació en aquest concurs, i seran tractades conforme a la normativa vigent.

Pots descarregar les bases del concurs al següent enllaç: