CCOO en BSM amplia la Vaga d’estacionament regulat de la ciutat de Barcelona davant la falta de propostes de l’empresa per resoldre el conflicte

Després de la reunió de mediació mantinguda ahir sobre la vaga d’AREA d’Estacionament Regulat de la ciutat de Barcelona, CCOO pren la decisió de prorrogar la vaga de manera indefinida. Aquesta mesura afecta els serveis d’estacionament a les Zones Blava i Verda, que es duen a terme els diumenges i festius.

Durant la sessió de mediació, la representació de l’empresa no va presentar cap proposta per resoldre el conflicte, seguint la tendència habitual en les negociacions. La vaga, que estava programada per finalitzar aquest mes, ha estat estesa novament degut a la manca d’avanços.

La Direcció de Barcelona de Serveis Municipals (BSM) encara confia en la resolució del conflicte a través del judici per la modificació substancial de les condicions de treball, imposada unilateralment. Tanmateix, els representants sindicals han advertit reiteradament que el judici no serà el final d’aquest conflicte laboral.

Els treballadors han manifestat la seva frustració amb la gestió de la direcció de BSM, assenyalant que els alts directius, amb salaris superiors als 100.000 euros anuals, no han mostrat capacitat per conduir efectivament la situació i gestionar adequadament els grups de treballadors/es.

La prolongació de la vaga reflecteix la persistent disconformitat dels empleats amb les condicions laborals imposades i la manca de resposta per part de la direcció de BSM. La situació continua sense resoldre’s, afectant els serveis d’estacionament a Barcelona de manera indefinida.