CCOO de Catalunya convoca vaga parcial al Port Olímpic de Barcelona el 30 de maig

L’assemblea de treballadors i treballadores del Port Olímpic de Barcelona, gestionat per Barcelona de Serveis Municipals (BSM), ha decidit anar a la vaga per la manca de resposta de la direcció a les seves demandes. Aquesta mesura busca assolir un acord no només pel que fa a les modificacions laborals a la plantilla provocades per la Copa Amèrica, sinó també en relació amb altres millores laborals de caràcter permanent que ja fa temps que reclama (veure nota de premsa del 10 de maig). Per aquesta raó, es fa la convocatòria de vaga parcial (de 17 a 18 h) el dia 30 de maig. A més, la plantilla es concentrarà a l’edifici de Capitania del Port olímpic el mateix dia, i allà s’atendrà als mitjans de comunicació que ho requereixin.

El conflicte compta amb el suport exclusiu de CCOO de Catalunya, ja que la resta del comitè ha decidit no participar en aquesta iniciativa. Les reivindicacions dels treballadors/es inclouen millores en les condicions laborals que consideren imprescindibles per al correcte desenvolupament de les seves funcions i per garantir l’estabilitat laboral a llarg termini.

En la reunió de conciliació celebrada avui al Tribunal Laboral de Catalunya (TLC), en un últim intent per arribar a un enteniment abans de la realització de les mesures de protesta, no s’ha arribat a cap acord.