CCOO condemna la greu repressió sindical al Port Olímpic de Barcelona

Des de CCOO de Catalunya condemnem que la direcció de B:SM al Port Olímpic de Barcelona ataca greument el dret a la llibertat sindical i a la mobilització de les persones treballadores.

A la poca responsabilitat i capacitat de gestió, negant en tot moment la voluntat d’arribar a un acord per part de B:SM, i als expedients disciplinaris contra persones treballadores sindicades, ara s’hi afegeix l’acomiadament d’un company que forma part del comitè de vaga i és afiliat a CCOO.

Des de CCOO de Catalunya, condemnem la repressió sindical exercida per B:SM al Port Olímpic. Atesa la gravetat de la situació, anunciem mobilitzacions contra la repressió sindical i de suport al sindicalista acomiadat, el dia 30 de juliol del 2024, a les 12 h, davant la porta de Capitania del Port Olímpic de Barcelona.