Butlletí de notícies nº133

Edició nº 133

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya entrega 12.000 euros per a la Maternitat d’Elna

L’alcalde de la localitat francesa agraeix la solidaritat de CCOO i destaca que és “l’aportació més important rebuda de part d’una organització sociopolítica”.

EN VULL SABER MÉS

Notícies

Alerta en el col·lectiu freelance en mitjans espanyols: la majoria manté les tarifes prèvies a la pandèmia

Llegeix la notícia

CCOO convoca vaga al Port Olímpic de Barcelona durant la celebració de la Copa Amèrica

Llegeix la notícia

Conflicte laboral a SABA Aparcaments: les persones jubilades reclamen premi de fidelitat negat

Llegeix la notícia

Les treballadores de Creu Roja es mobilitzen per a exigir un conveni laboral just i condicions dignes

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

Preparació d’oposicions al cos administratiu de la seguretat social torn lliure, persones afiliades a CCOO 50 € al mes

Descomptes

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Oferta Revetlla de Sant Joan 2024

Hotel Summer Calella ****  2 nits 22.06 al 24.06

Preu 69 € pax/nit (nen/a de 2 a 12 anys 23 € pax/nit)

Consulta la oferta

Ocupació

Cada setmana actualitzem les ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge