Butlletí de notícies nº132

Edició nº 132

Un heroi necessita la teva ajuda!

Busquem herois i heroïnes com tu

Un dels nostres bombers valents de Barcelona, que dia a dia lluita per protegir la ciutat, es troba en una batalla encara més difícil: necessita un trasplantament urgent de medul·la òssia per salvar la seva vida.

EN VULL SABER MÉS

Notícies

El dia 30 de maigel personal de BSM al Port Olímpic de Barcelona va reivindicar a la direcció un acord que dignifiqui les condicions laborals de la seva plantilla

Llegeix la notícia
Desconvocada la vaga de dinamitzadores/ors lingüístiques/ics del departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya

Treballadores del SAD: cuidar a qui cuida, de David Marcalain Pérez

Llegeix la notícia

La plantilla de l’Agència Estatal d’Administració Tributària (AEAT) inicia mobilitzacions per assolir millores laborals i salarials

Llegeix la notícia

El 9 de juny Europa és a les teves mans.

La precarietat, el turisme massificat i la misogínia aniran a votar. Però tu també.

EN VULL SABER MÉS

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

Descomptes

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Oferta Revetlla de Sant Joan 2024

Hotel Summer Calella ****

2 nits 22.06 al 24.06, preu 69 € pax/nit (nen/a de 2 a 12 anys 23 € pax/nit)

Consulta la oferta

Ocupació

Cada setmana actualitzem les ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge