Butlletí de notícies nº131

Edició nº 131

Durant la Segona Guerra Mundial, fugint dels feixismes, gairebé 600 infants van néixer a la Maternitat d’Elna.

Ara l’edifici necessita una rehabilitació integral.

Ens hi ajudes?

Signa per la Maternitat d’Elna!

Dia Internacional contra l’Homofòbia,

la Transfòbia i la Bifòbia

Llegeix la notícia

BSM signa un acord en contra de la majoria per la gestió de la Copa Amèrica que se celebrarà

aquest estiu a Barcelona

Llegeix la notícia

CCOO reclama solucions pel conflicte i la vaga del 112- Servei d’Emergències de Catalunya

Llegeix la notícia

CCOO alerta del risc de col·lapse en l’atenció al públic a Trànsit per la imminent sortida del personal interí

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

Formació maig i juny amb preu

especial per l’afiliació

Consulta els detalls del curs

Descomptes

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Pren nota de les activitats de l’agenda de la

Fundació Cipriano Garcia

Agenda d’activitats

Ocupació

Cada setmana actualitzem les ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge