Butlletí de notícies nº128

Edició nº 128

En aquesta edició us portem moltes notícies

de diferents àmbits de l’FSC, posa’t al dia!
També t’interessaran les ofertes de Btravel d’hotels a Catalunya, circuits per Europa, creuers i més.

CCOO lamenta l’assasinat d’una treballadora de Mas d’Enric a mans d’un pres

Llegeix la notícia

Valoració de les aturades parcials a

Rodalies de Catalunya avui 15 de març

Llegeix la notícia

El Govern es compromet amb CCOO i UGT a recollir en un pròxim RDL el 2% pactat per a més de cinc milions d’empleades i empleats públics

Accident mortal d’un treballador a DHL Parcel de Santa Perpètua de Mogoda

El 23 de juliol VOTA

CCOO denuncia precarietat en el servei de repartiment de correus a Torredembarra

Tota la informació aquí
El 23 de juliol VOTA

CCOO i UGT exigeixen al Govern garantir el compliment íntegre de l’Acord marc per a una Administració del segle XXI

Les treballadores del Servei d’Atenció Domiciliària anuncien més mobilitzacions

El 23 de juliol VOTA

La secció sindical de l’Ajuntament de Reus denuncia la inacció del govern local

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

Cursos d’anglès i ofimàtica amb descompte per l’afiliació

Consulta els cursos

Descomptes

Especial Famílies CCOO ESTIU 2024

Consulta les ofertes

Oferta Setmana Santa 2024 / Hotel a Lloret de mar

Consulta la oferta

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Ocupació

Aquí pots veure el butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge