Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Postals Generals (36)

CCOO considera que la sentència de del TJUE avala l’estratègia seguida pel sindicat per acabar amb la temporalitat

A falta d’analitzar la sentència amb més detall, creiem que aquesta avala l’estratègia que ha seguit CCOO. El juny de … Llegiu-ne més
Postals Pública (73)

Publicat al BOE el nomenament com a funcionàries de carrera a les persones que han estat integrades al Cos de secundària provinents del Cos PTFP

Ahir, 12 de juny, el Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports ha publicat l´Ordre EFD/580/2024, de 6 de juny per … Llegiu-ne més
Postals Pública (70)

Publicats els documents per a l’organització i la gestió dels centres DOIGC 2024-2025

Ja s’han publicat els documents per a l’organització i gestió dels centres (DOIGC) per al curs 2024-2025 a la intranet … Llegiu-ne més
Postals Pública (67)

Sense millores a les instruccions d’inici de curs 2024-2025

Ahir, 5 de juny, es van tractar en mesa sectorial els documents d’organització i gestió dels centres (DOIGC) d’inici de … Llegiu-ne més
Postals Pública (23)

Fets, no paraules! Iniciem el curs 24-25 amb les mesures recollides a l’acord 25G gràcies a les negociacions de CCOO!

El passat 4 de juny es van presentar en mesa sectorial les resolucions que faran efectiva la implementació de l’acord … Llegiu-ne més
Postals Pública (69)

A Catalunya la democràcia s’ha quedat a les portes dels centres educatius públics

Contra aquestes discriminacions i arbitrarietats, CCOO hem posat en marxa una bústia oberta perquè ens expliquis el teu cas! Des … Llegiu-ne més