Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

CCOO rebutja la proposta d'ampliar l'edat de jubilació. Manifestacions contra la proposta de retard de l'edat de jubilació: dimarts 23 de febrer

Manifestacions contra la proposta de retard de l’edat de jubilació: dimarts 23 de febrer: BARCELONA (18:00, Plaça Urquinaona), LLEIDA (18’30h … Llegiu-ne més

Dimarts, 16 de febrer, concentració en suport a les negociacions dels sindicats amb el Departament

CCOO i la resta de sindicats amb representació convoquem una concentració de delegats i delegades sindicals en suport a les … Llegiu-ne més

Ensenyament Privat: signatura "XI convenio de educación infantil"

El passat dia 10 es va signa el “XI Convenio de asistencia y Educación Infantil”. Llegeix el Conveni (+)

Llista provisional d'aspirants admesos i exclosos a les proves convocades per a l'ingrés a la funció pública docent.

El DOGC núm 5567 del 15 de febrer publica la RESOLUCIÓ EDU/311/2010, de 4 de febrer, per la qual es … Llegiu-ne més

La pròrroga de les jubilacions LOE: una necessitat de justícia, un dret irrenunciable. Campanya de recollida de signatures.

CCOO iniciem una campanya de recollida de signatures per la pròrroga indefinida de la jubilació LOE (+) Participa en la … Llegiu-ne més

Xerrada: Reflexions entorn de l’escola inclusiva. Badalona, 24 de febrer

Xerrada: Reflexions entorn de l’escola inclusiva. Badalona, 24 de febrer (+) Escoles de Badalona – Sta.Coloma Dimecres, 24 de febrer-2010 … Llegiu-ne més