Pública

Capcalera Publica

Pública

Les persones docents de l’educació pública no universitària som unes 76.000 a tot Catalunya. CCOO és la segona força representativa de docents de pública no universitària a Catalunya.

Els nostres objectius són aconseguir l’estabilització del personal interí, derogar el decret de plantilles, revertir les retallades que fa més de 10 anys que patim i aconseguir una bona educació per a tot l’alumnat. Lluitem per unes millors condicions laborals i una millor qualitat educativa per a tothom.

Premsa 12 d'abril

Pares de l’àrea metropolitana demanen més recursos per a l’escola pública. El Punt Uns centenars de mares i pares s’han … Llegiu-ne més

Criteris de correcció OPOS 2010

Audició i llenguatge [PDF, 13,64 KB.] Educació física [PDF, 28,77 KB.] Educació infantil [PDF, 82,58 KB.] Educació primària [PDF, 35,94 KB.] Idioma estranger. Anglès [PDF, … Llegiu-ne més