TAULES SALARIES ESCOLA BRESSOL AJUNTAMENT DE BARCELONA 2023

Des de CCOO us volem informar que el 7 de febrer van sortir publicades les noves taules salarials.

Tal com et vam informar, en la nòmina de gener vas rebre l’increment pactat per les Comissiones Obreres que es desglossa en un augment del 2,5% (PGE) més un 0,75% aconseguit amb la signatura del Conveni de la Vida.

Degut a diverses consultes, us annexem que engloba el complement específic, es troba a l’annex de l’IMEB (pàgina 5).

COMPLEMENT ESPECÍFIC DOCENT BRESSOL

• Responsabilitat i dificultat tècnica; inclou l’antic complement d’equiparació per a jornades de 32,5 hores; antic complement de jornada partida de l’annex 2004-2008; assimilat al complement d’ajut a la manutenció de l’article 4.5 f) de l’Acord de condicions generals pel període 2008-2011; els fons addicionals per a la modernització al que fa referència el 2on paràgraf de l’article 9.2 de l’Acord de condicions generals de l’Ajuntament de Barcelona 2008-2011, que és va anomenar complement específic transitori; l’import necessari per completar el salari base i el complement de destinació de 37,5 h a 32,5 h amb l’aplicació del SOM a l’IMEB, en el mes de febrer de 2014; i l’aplicació de la sentència de l’1% dels anys 2006 i 2007, en el mes d’abril de 2016.
  • Plus d’atenció directa intensiva a les escoles bressol, aquest import té com a origen l’aplicació dels fons destinats a la carrera professional (complement d’experiència professional), pactat a l’Annex IMEB pel període 2008-2011, assimilat al darrer paràgraf de l’art. 9.2 de l’Acord de condicions generals de l’Ajuntament per al període 2008-2011, i que amb l’aplicació del SOM es va canviar la seva denominació per al d’atenció directa intensiva a les escoles bressol.
  • Vestuari de bressol, aquest import té com origen l’acord d’integració dels fons destinats a vesturari en aquest complement específic docent, des del dia 1 de gener de 2010, segons l’annex de l’IMEB per al període 2008-2011.

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb la vostre persona referent de CCOO o al [email protected].