Taula debat: el 0-3 hi és!

Una vegada realitzada l’enquesta per conèixer l’opinió de totes les professionals sobre l’estat de les escoles bressol i les condicions laborals de les seves treballadores, convoquem el següent punt per visualitzar la lluita del 0-3: una taula debat el dissabte 25 de maig a les 10h a la Sala d’Actes de la seu de CCOO Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona) i a la qual us podeu inscriure a través d’aquest enllaç.

En els propers dies i abans de la taula debat presentarem l’informe resultant de l’enquesta en la qual han participat més d’un miler de treballadores i treballadors del sector. Tanmateix, també concretarem quines seran les mobilitzacions i de quina manera farem arribar aquests resultats als partits i a les administracions que han de prendre mesures de forma urgent per dignificar les condicions laborals del 0-3.

La jornada del 25 de maig comptarà amb el següent programa:

La vostra participació serà essencial per garantir l’èxit del full de ruta engegat pel sector del 0-3 de la Federació d’Educació de CCOO per visualitzar les problemàtiques i exigir solucions. Així doncs, inscriviu-vos i participeu el 25 de maig al debat. A més, el mateix dia 25, farem una primera mobilització de la qual pròximament us donarem més detalls. Així doncs, reserveu-vos temps, per quan acabi la jornada