Tercera reunió de seguiment de l’acord del 25 de gener

El 29 de maig de 2024, CCOO ens hem reunit amb el Departament d’Educació per tercera vegada en la comissió de seguiment de l’acord del 25G amb l’administració i UGT per tal de concretar la implementació de l’acord mitjançant resolucions que ens permetin començar un nou període de negociacions per millorar les condicions laborals docents.

En aquesta reunió s’han acordat diferents aspectes.

Estadis/sexennis

El Departament d’Educació tal com vam acordar passarà a pagar els estadis cada 6 anys des del primer, és a dir, el complement tindrà caràcter de sexenni. El departament es compromet a fer el pagament abans que finalitzi 2024.

Reducció de 2 hores lectives majors de 55 anys

Les 2 hores lectives que es redueixen no es faran al centre.

Aquesta reducció serà compatible amb la reducció per càrrecs de coordinació, no d’equips directius ni altres per interès propi.

Equiparació salarial FP

Es manté la previsió de pagament d’aquest complement al juliol.

El contingut de l’acord i les concrecions acordades a les reunions de seguiment es traslladaran a la mesa sectorial.

CCOO seguim treballant per aconseguir el retorn del deute dels estadis, la reversió total de les retallades, la millora de les condicions laborals i la dignificació de la tasca docent.

CCOOmpromeses amb tu,

CCOOmpromeses amb l’educació.