Publicats els documents per a l’organització i la gestió dels centres DOIGC 2024-2025

Ja s’han publicat els documents per a l’organització i gestió dels centres (DOIGC) per al curs 2024-2025 a la intranet de Portal de centre. Aquests documents s´actualitzen i es publiquen cada any i recullen les polítiques educatives que impulsa el Departament d’Educació per al curs següent, amb l´establiment de mesures i actuacions concretes.

Important! Hi ha alguns DOIGC al Portal de Centre que encara estan pendents d’actualitzar.

A la mesa sectorial del 4 de juny  el Departament d’Educació ens va presentar tres documents parcials on no hi havia la totalitat dels DOIGC. En aquells no vam trobar canvis ni modificacions substancials respecte als documents del present curs 2023-2024.

A la resta de les DOIGC també hi ha qüestions que afecten les condicions laborals dels treballadors/es i que s’haurien de poder parlar amb antelació, reflexió i amb voluntat negociadora. Hem tingut molt poc temps per revisar els documents que s’han lliurat a manca de dos dies per la realització de la reunió.