L’acord del 25G publicat al DOGC

CCOO hem treballat per aconseguir l’aplicació de l’acord del 25 de gener de 2024 des del primer moment. Malgrat el context polític i econòmic complex CCOO no hem defallit i hem fet tota la pressió possible al Departament d’Educació i al Govern per aconseguir que aquest mateix 2024 s’apliqués allò que vam signar.

Divendres passat ja es va publicar el procediment per a demanar la reducció de 2 hores lectives a majors de 60 anys.

Ara queda pendent la publicació de l’equiparació salarial del professorat PTFP i mestres de taller d’arts plàstiques i disseny i el retorn dels estadis a 6 anys amb la regularització excepcional de tots els estadis a 6, 12 i 18 anys només pels anys de servei.

Això no trigarà gaire perquè l’acord íntegre ja s’ha publicat al DOGC, que és el pas previ a la seva implementació.

A més, cal afegir que amb relació als estadis, hem deixat constar a l’acord que no renunciem a la negociació del retorn de les quantitats no percebudes.

CCOO seguim lluitant perquè la implementació de l´Acord 25G sigui amb les millors condicions i amb totes les garanties. Recorda que pots consultar totes les reunions de la comissió de seguiment de l’Acord 25G aqui

Mentre altres segueixen amb el discurs de la por dient que aquest acord no s’aplicarà CCOO treballem sense descans per aCCOOnseguir millores laborals per a totes les persones treballadores.

#CCOOmpromeses amb tu,

#CCOOmpromeses amb l’educació.