Molt a prop d’arribar a acords CCOO i UGT amb DINCAT

Apropament de les postures i preacords per millorar les condicions salarials i laborals dels i les professionals del sector de la disCapacitat Intel·lectual!

Tal com ja vam informar després de les mobilitzacions del 7 de maig i del 4 de juny, convocades per CCOO i UGT, aquest cap de setmana ens hem reunit els dos sindicats majoritaris del sector i DINCAT.

El dissabte 8 de juny hem celebrat una jornada intensa de treball conjunt, amb la voluntat d’apropar postures i definir estratègies comunes per dignificar els salaris i les condicions laborals dels treballadors i les treballadores del sector i posar-los a l’altura del seu compromís i professionalitat.

La trobada d’aquest cap de setmana ha estat molt productiva, i ens ha permès arribar a un principi d’acord per fer de les millores salarials una realitat aquest mateix any i desbloquejar la paràlisi que patia la negociació dels convenis col·lectius.

Ha quedat palès que l’esforç en comú, amb diàleg, amb bona fe i ganes d’arribar a acords, sindicats i patronal podem continuar treballant per millorar la situació de tot allò que depengui de nosaltres.

Igualment, ambdues parts reclamarem conjuntament al pròxim Govern les millores absolutament justes i necessàries per al reconeixement i la dignificació del sector.

Fruit d’aquest esforç de totes les parts, durant els propers dies i setmanes, mirarem de fer realitat aquests preacords per tal per dignificar les condicions laborals de les persones treballadores de la discapacitat i el sector.